Startus New Customer
Repeat Customer
Name:
Email Address:
Contect Number:
Delivery Address:
Item Name/Code/Price/Qtty:
Delivery Prefer: By Hand
Pos Laju
Pos Parcel

Create a web form here

Saturday, January 2, 2010

Testimonial (Maklum Balas Pengguna)


1. Jangkitan Kuman




Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak


     Saya mpunyai sista (cyst) di bahagian rahim.Selepas mengambil ubat doktor, cyst tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pemeriksaan saya disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.
Setelah menggunakan pad herba avail, masalah tersebut telah selesai, rahim bebas jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan antibiotik lagi!


2. Fibroid Rahim




Chow Geok Sim, 35 tahun, Kuala Terengganu


Saya mempunyai fibroid bersaiz 8 cm. Saya telah mengambil 3 kali suntikan untuk mengecutkan fibroid tetapi tiada perubahan. Jadi doktor menyarankan pembedahan untuk membuang seluruh rahim pada Ogos 2006.
Saya berusaha cara lain dengan menggunakan pantiliner keluaran Avail Beauty pada Julai 2006. Menakjubkan kerana selepas 1 bulan, fibroid tersebut mengecut ke 5 cm. Doktor lantas membuat keputusan hanya membuang fibroid dan tidak membuang seluruh rahim atas perkembangan positif yang berlaku. Selepas pembedahan membuang fibroid saya terus menggunakan pantiliner Avail Beauty. Kesannya luka baik pulih dengan pantas.


3. Masalah Senggugut 



Aminah Shariff , 49 Tahun, Selangor

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah senggugut saya telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi ketika haid. Kini, saya berasa sungguh berkeyakinan.


4. Haid Tidak Menentu




Hajah Subardini Hj Nawawi, 49 tahun, Sarawak


Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar. Setelah diperkenalkan dengan pad herba Avail Beauty, kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya amat berpuas hati. Terima Kasih Avail!